Valutakursförändring någon?

fick en kommentar att så är inte svenskar alls.
vet inte vilket land du bor i? kan inte vara sverige, eller så har du inte varit i england. (utöver London)
- självklart kan man hitta ett guldkorn även här i Sverige, men överlag, iaf (98 procent) är SÅ sura.
men som sagt - det är inte lätt att veta om man inte vet vad man ska jämföra med.
man behöver bara inse hur det är, det är inte lätt att acceptera människors brister - vi svenskar ska ju vara bäst?

idag hade jag tänkt mig visa bilder på lägenheten, WIHO?!
och det verka som att solen skiner? - det har inte hänt sen jag kom hem, så måste ut på en promenad!

btw - är det någon som kan det här med att valutakurserna gå upp/ner?
hade tänkt växla in lite pund, för 60 pund, får jag 633 kronor, wooopwoopp.
men är det någon som kan veta - att tex "på tisdag får du 700 istället för måndag" - ??? ;) 


Kommentarer
Postat av: therese

Haha, du behöver inte överreagera. Jag sa bara att JAG alltid möts av ett glatt leende. Jag åker väl helt enkelt de lyckliga tågen och hjälper de snälla pensionärerna (:



2011-11-06 @ 19:15:42
Postat av: malin

haha, det är väl ingen som överreagera? :O säger ju bara som det är :P

2011-11-06 @ 20:21:40
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback