två nya bilar i samlingen.

Idag har jag fått mig en bil, mitt tjat funkade.
en Nissan, eller okej den kommer på lördag, jag ha själv inte ens sätt den, ingen aning om färg, vilken årsmodell osv, no idéa, spontanköp av tjockis, men det kan vara en Nissan Micra? haha, det är en turkbil (: iaf den gamla modellen, gissa ju på att den inte är sprillans ny. men det finns ju tusen nissan micra - bara det inte blir en fettobil, men det verka som de, spännande att se.
blir nog fint det.

Kalas om två timmar, träffa farmor igen är inte fy skam!
nästa helg på lördag är det kalas för mig, jocke kommer ju hem, bli ju perfekt att ha det då (:

kommit på att fyfarao vad bilar vi har nu, en ford, en golf, en porsche, en ford till, en mitchibichhiiii (akta den där stavningen hörrni) .. och på onsdag kommer det en volvo och på lördag kommer min nissan då.
tror att båda fordarna ska försöka säljas iaf, den ena är ju cabbe, vilket porschen också är, känns lite onödigt att ha två ... jag kommer bli lat med en egen bil nu :'( fan. - kommer ifs inte köra så mycket ändå, orka inte.


kanske en sån?



eller en sån?



eller varför inte den?



eller den här?

vi kan ju hoppas den första är utesluten (; hehe!
hörde dock att tjock sa den var iaf från minst 2000, så den första bör den la inte vara ;P

Kommentarer
Postat av: Lollo

Får man fråga varför du behöver och vill ha en egen bil, när du säger att du inte kommer köra så mycket?

2010-01-17 @ 13:35:35
Postat av: malin

varför inte ha en bil om man får en gratis? .. vem är så trög i huvudet att tacka nej till en bil som är gratis med försäkring och gratis bensin? haha!

2010-01-17 @ 15:52:11
URL: http://wakoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback