short update.

Redan Juni? Men fan inte haft en enda resa bokad förens nu. Nu har jag två. 

I slutet av September drar vi till Mallorca. Fick pricka in det av älgjakt i jämtland och innan drevjakt här... Tur det löste sig trots hotfulla meningar av mig till min sambo. Så en vecka i varmen, innan hösten kryper på har vi fått till ett riktigt fint hotell och hyrbil. Längtar ihjäl mig. Tanken var Marocko först men ack så dåliga flyg det gick. Det får blir en annan gång.. Hela livet på oss! En riktig jävla solsemester. SÅ skönt.

Sen är ju weekends alltid trevliga och ni vet jag betar av våra städer och huvudstäder i Europa. 
Denna gången har jag och min bästa vän lyckats få till en liten tripp till Barcelona i början på November. 
3 nätter med spa, god mat, shopping och sol. Hur kan det ens gå fel? Det blev mycket Spanien helt plötsligt. Jag som aldrig vart ett riktigt fan av Spanien. Men det ser ut att vara två toppen ställen. 
 
Vi har skaffat oss en gammal jakthund också, så att resa iväg lika mycket går kanske inte nu. Fast jo, det ska gå. 
Gammal och gammal, hon är 5 år och en tysk jaktterrier. Vi älskar henne som vi aldrig älskat förr. 
 
Det var allt. Häng med i September och November. Det blir nog något däremellan också! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback