nu blir det åka av.

Herregud som tiden tickar iväg. 
Om en vecka sitter vi och äter frukost på ett av alla belgrads ställen. Just nu visar väderleken 19-20 grader och sol där nästa helg. Jag hoppas innerligt det håller i sig. Det hade suttit så jävla perfekt. Men inte nog med det, när vi landat efter en weekend i Serbien så svira jag om för att åka till London. Ni minns väl att min värdfamilj bor där (eller ja, inte i London men 3-4h utanför) och än blir vi inte av med varandra. Tjejerna fyller 10 i år och jag saknar hela familjen och england så jag spricker. 
 
Det lär väl inte vara några 20 grader i England. Jag brukar dock har tur när jag är och hälsa på. Vi får hålla tummarna. 
 
Jag har varit på lite anställningsintervjuer. Ett jobb har jag fått redan och nästa vecka blir det på flygplatsen. 
Jag saknar flygplatsen i Malmö lite granna. Eller så saknar jag bara min fina kollegor. älskade aviator. världens bästa arbetsplats måste vara aviator på malmö flygplats. Så saknat. 

Men i keep you posted: Efter England om inte annat. 
älskade england, nu kommer jag hem <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback