Spring 2016!

8 April. 

Nu är det inte lång tid kvar innan vår avresa ta fart. 9 dagar för att vara lite exakt. 
Vi har fortfarande inte bokat något men vi har planerat resan lite löst. Skönt att åka med lika spontana människor som en själv, vi tar det som det kommer helt enkelt. 
växlat pengar, fixat en backpacker-väska, you name it. Jag är redo och passet har inte gått ut! (y) 

dagarna i skåne rullar på, som aldrig förr. Helsingör har fått sig ett besök. Våren är fantastisk. RIKTIGT bra väder har vi haft senaste månaden. 
Soligt för det mesta och knappt regn. - vad mer kan man begära? PLUS att klockan är omställd så det är ljust hela jävla tiden! LOVE LOVE LOVE! man vänjer sig aldrig vid den känslan, och det är ju kanske tur. 

Nu har jag enbart 6 jobbdagar kvar sen får jag äntligen gå på semester .. ni ana inte så skönt det ska bli. 

Den här helgen har jag dessutom en ledig helg. Jag jobbar ikväll och sen inte förens måndag morgon. Hur lyxigt?!
det var sist i December det. Som det ska njutas. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback