död åt september.

September är nog den tråkigaste månaden någonsin det här året. 
INGENTING händer, absolut ingenting. Fy fan. 
Ja förutom ikväll så kommer Sandra hit och stanna till torsdag. Det är typ det som händer denna månaden. 
Det i sig ska ju såklart blir väldigt fint. - om 3 veckor kila jag hem till blekinge ett tag också. 
inte vart där sen mitten på augusti så det kommer lägligt och passande nu. 

tur det bara är 1,5 månad till USA också. annars hade jag nog krypit på taget och inte vetat vart jag skulle tagit vägen.  Jag fundera också på en längre resa i Januari/Februari. Bort mot Asien. Men får se hur det går med jobb och annat. Börja känna lite "är det här allt?" - att alltid förlita sig på jobb hela livet. att dra in pengar för att har roligt. Jag vet inte ens varför jag bor kvar i Sverige. Jag borde bara ta mitt pick och pack, hitta nåt enkelt jobb i Australien för att bara njuta av vädret och mysa. Livet är alltid lite enklare utomlands. Vi Svenskar och Sverige gör livet så otroligt krånligt och svårt. Min dröm är ju ändå att bo i ett varmt land hela tiden ... Varför gör jag inte det då?!

Jag har sökt lite reseledarjobb nu till vintern med solresor, fritidsresor osv. Vi får väl se om jag kommer iväg. 
USA sitter ju lite i vägen MEN jag tänker inte skita i det. aldrig aldrig. 


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback