See you soon.

1 November. Så November kom tillslut. 
Det var i mitten på Augusti jag bokade min resa tillbaka till Californien. Det var då runt 70-80 dagar. 
Nu är vi nere på 9. Hyrbilen är dessutom bokad, vår rutt är nästintill bestämd. - den första rutten åtminstone.
Santa Barbara - Palm springs - Flagstaff - Monument Valley - 4 corners - Flagstaff - Phoenix - San Diego - Los Angeles. 
Det innebär cirkus 280 mil. Och innan dess ska vi väl försöka hinna med, (hoppas jag) - San Francisco området lite granna. Den resan känns helt plötsligt väldigt enkel, baserat på körning och timmar. 
Vi har hittat 5 st cheesecake factory i Phoenix. YES jag dör av längtan. 

Jag har fått låna en super kamera av en kompis, SÅ trevligt. 
Köpenhamn - London - Los Angeles. 07:00 lyfter planet. tidigt så det är svinigt. 

 
På Torsdag, Fredag och Lördag jobbar jag på Malmömässan med IBS och prata mig hes om USA. 
det passar ju lagom. och kul. kom in och hälsa på. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback