8 June 2015.

Nu vart skolan slut. Jäklar så skönt. 
Vi hade två riktigt tuffa veckor efter sist jag skrev med det sista i skolan. 
Det var morgonjobb, skola och kvällsjobb, sena kvällar med redovisningar, presenationer, prov, sluttentor osv. 
men vi klarade det och nailade presenatationen som kungar inför allt kommunfolk och turismmänniskor. 

I torsdag tog vi examen och det firade vi med en fest på kvällen, det blev dock väldigt nyktert för mig då jag på fredagen skulle vara på flygplatsen i 18 timmar. Man är lite dum i huvudet som ta flera pass så MEN MEN! 
varje dag har bestått av många timmars jobb, och helgen bestod av 35h bara den. - så idag, efter ett kortpass, så har jag sovit i två omgångar, min kropp är slut, finito - MEN positiv som jag är så är åtminstone skolan över, och man kan bara fokusera på jobb och snart en helg i blekinge <3 ska inte röra ett finger ska jag tala om. 

I fredags tog vi oss en flygtur över Trelleborg, Malmö och Lund. - det är en sån tur man har när man känner folk som är piloter och såååådär. DOCK mådde jag ju mongo dåligt, men det hade jag väl redan förberett mig på. 
Jag kan ju vara den mest åksjukaste människan jorden skådat. - nu för tiden spyr jag inte kaskader åtminstone... ni skulle sett mig förr (y) det var alltid succe för mina föräldrar att flyga, åka buss, åka båt osv med mig. WOHO!

 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback