18 Juli.

Nu vart det visst ett tagsen igen. 
Jag har hunnit vara hemma ytterligare en gång, denna gången lite längre dessutom. 

Vi har haft en helg av värmebölja (woho.... kom igen nu för fan vädret) - Vi har vart på 26 årskalas. 
Det har hängts i Malmö, på stranden, varit sjuk osv - sist men inte minst har det jobbats. Något så satan. 

Eftersom denna sommaren varit den mest värdelösa jag vart med om (i väderväg) så kikas det lite på resor till tidig höst. Kroatien lockar ju lite, - eller får de bli en liten längre resa i November och kila tillbaka till Californien
- Det är så mycket man vill göra och ta vägen att man knappt vet i vilken ände man ska börja. 
Jag har dessutom sökt Fritidsresor och Solresors gudiejobb till vintern på några av deras destinationer. 
Men så har jag ju sökt polishögskolan också, OCH så har jag ju jobb. Ja ni ser. 

Jag tror helt enkelt jag börjar med att plocka upp alla mina kläder från tvättkorgen. lätt och enkelt. 


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

MEN KOM TILL CALI!!!

Svar: JAAA!!! VILL
Malin Ottosson

2015-07-19 @ 14:04:28
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback