If it doesn't scare you, it aint big enough.

Nu vet jag inte hur många som bor i Malmö eller vill åka utomlands som läser min blogg.
Men jag tänkte göra lite reklam för IBS/STS (om man vill åka som au pair eller studerar)
På Tisdag kl 18:00 på Börshus vid stationen i Malmö kommer jag jobba på IBS event/möte/mässa. 
Och kommer göra så under lite tillfällen under våren. 
 
 
 
Jag kommer ihåg den dagen jag åkte som om det hände igår, men det är över 3 årsedan nu. 
6 Januari 2012. - Jag spydde halvvägs ner med bilen till Kastrup, jag var överlycklig för JVM hade precis tagit guld, jag var taggad och jag var gråtfärdig. Jag minns jag tänkte att "fyfan ska jag tillbaka till detta land som fått mig att må så dåligt innan? (Chicago 2010)" - Men jag tänkte hela tiden att det är HELT olika ställen, helt olika upplevelse och att jag inte skulle har för mycket hopp och tankar. - så jag åkte, utan att reflektera allt för mycket. 
att flytta till Kalifornien är det bästa valet jag gjort i mitt liv. Då hade jag ändå spytt av nervositet, åksjuka och rädsla innan dess. 

Jag förlorade mycket på vägen till USA och jag har förlorat mycket i livet efter USA.
Men jag har insett att det bara gav ny plats för ny vänskap och nya personer. Världens bästa personer.
Santa Barbara och Kalifornien är paradiset på jorden. åk åk åk åk åk åk åk! 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

KOM TILLBAKA!

2015-01-31 @ 21:58:28
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback