sista jävla februari!

vad två veckor går fort. 
Imorgon är det Mars? - JAG ÄLSKAR DET!!! eller jag hatar Mars. men det är sista månaden jag hatar.
April till September är det bästa jag vet! 

Tiden rusar iväg. Om en vecka och lite till är vi påväg till Berlin. Fy fan vad vi kommer ha det kul. 
Berlin - Schalke har vi dessutom bokat. Så kan man pricka av bundesliga också. 

Mars kommer utöver Berlin vara magiskt knökat med saker. 
Bara igår när vi va hela gänget på Olearys och bowlade så blev jag erbjuden jobb där fram till Maj.  
chefen kikade fram och tog mitt nummer, och frågade snällt och allvarligt om jag ville ha timmar där. 
Ja jag behöver pengar! HEJA? - Men om jag hinner de, det är annan femma; Jag har IBS jobb, Berlin, Malmö flygplats kickar igång 18e Mars och så lite stora projekt i skolan. - Men det är inget man inte klara av va?
 
och ja sportlovet hemma var succe. så fantastiskt mysigt att bara chilla i soffan med brasa och bok. 
Ullared fick sig ett besök under vistelsen, vi träffade både Morgan och Ola-Conny. DETNI! 

Som varje helg på min och jockes promenader så spårar det ALLTID. 
Men idag, denna fantastiska promenad hittade jag detta hav av vår. 

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback