16 Augusti.

16 Augusti. 

fått skäll igen för dålig uppdatering ..... börja bli en vana. 
Augusti hittils har bestått av en liten visit i Ronneby. Eller ja 5 dagar faktiskt. SÅ himla välbehövt ska jag be och få tala om. Jag tog mig tiden att sova, sova och sova ytterligare. GALET så magiskt. 

Händer ju inte ett skit i livet när man jobbar så. 
Malmö festivalen är i full gång och MFF-Celtic släpper sina biljetter imorgon, SÅ håll tummarna vi kan snappa åt oss ett par biljetter. Jag och mina grabbar. 

22 September får jag Norrländskt besök av Sandra innan hon kilar tillbaka till Santa Barbara för ännu 6 månader där. FÖRHOPPNINGSVIS kan jag komma på besök i Cali i November. Flygpriserna var magiskt billiga så jag hoppas de håller i sig tills det väl (om?) det är dags! 

- Jag har dessutom besökt Sveriges sydligaste udde, Smygehuk. - det ni. Och snart ska vi pricka av Österlen lite mer och så Ystad. Blir fint med lite små roadtrips innan hösten smyger sig på. 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hörrudu, inga om här inte. Man ska inte tveka om att åka till Cali.

2015-08-18 @ 13:16:16
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback