4/20

20 April, vet ni vad det är för dag i USA? 4/20. four twenty säger man. Första gången fattade jag absolut ingenting. Men det är Marijuana dagen. allt har ju en egen dag och denna dagen är helig, åtminstone i Californien och Washington (så vitt jag vet) - Men nog om marijuana kan jag tycka. 

Igår blev jag godkänd på flygplatsen att jag är kapabel att gå själv och ta min egna tider.
6 veckor slapp jag göra, det räckte med 4 och det känns ju fantastiskt skönt. 
Kan man snart får egna tider att trycka in lite lön på! Så snart är jag anställd på Malmö flygplats. Känns ok! 

annars händer inte ett skit. jobbat precis hela helgen! - om 10 dagar får jag min lägenhet och om 16 får jag flyga till England. WAAHH!! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra

DÖD åt denna dagen! Speciellt när man bor med stoners, driver mig till vansinne.. allt de pratar om idag.. och allt de gör dessutom. Ingenting annat har betydelse.

2015-04-20 @ 22:31:56
URL: http://sandraaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback