kötta!

 
Det här certifikatet alltså; det tar kol på mig. 
men never give up som de säger. 

Jag har som tur var fått låna en pc av sofie. hallelujah moment. nu kan jag sitta med det när jag vill utan att det ska planeras en massa. dessutom fick jag en hund på köpet. vi tog torres ett litet tag igen. så mysigt och ha honom nu. 
 
Men amadeus alltså. (detta ska vara lite enklare dessutom?) jag är så trött på koder.
Jag kladdar ner, kladdar ner, och kladdar ner ännu mer, och det är som att när jag skrivit ner det så skrev jag ut halva hjärnan på pappret för allt är borta i samma sekund.
Jag vet såklart att vissa saker har satt sig, så fortsätter jag så kommer allting falla sig naturligt men nu känns det SÅ TUNGT: tur vi har ett par veckor kvar. thank god för det.

ska inte tråka ut er med det; men det händer faktiskt absolut inget annat för tillfället. 
Jag köpte mina byxor! ja minsann. som en smäck sitter de. Måste bara skölja dom innan de kan användas, har ju den känsligaste huden i världshistorian, kliar av ingenting. 

annars hinner man hänga på gymmet varje dag nu under dessa lediga dagar, det blir lite jobb i veckan och så blir det Oktober .. herregud oktober redan? Idag var det dessutom så varmt att det inte behövdes jacka. ÄLSKAR SÅNA DAGAR! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback