8 months to go.

Jag saknar att jobba. (absolut inte på tarkett) utan jobb i sig. 
att gå hem kl 16 (eller när fanken man nu slutar) och kunna koppla bort hjärnan helt. Inte behöva tänka eller anstränga sig, hem, laga mat, träna och slappa i soffan framför alla tråkiga program. JAG LÄNGTAR.
2-3 års tid nu har jag pluggat och jobbat samtidigt och när man som student kommer hem, kan man INTE koppla bort huvudet för fem sekunder. Man hinner laga mat, och man hinner träna (eller vad man nu gör) Men sen kan man oftast inte ta en timme för att slötitta på tv, för DIREKT känner man sig aningen stressad och måste läsa på något. - Jag kommer älskar att inte plugga mer efter detta året. - året i Cali kanske var det slappaste pluggåret, Universitet var 2a, men folkhögskola ta all pris. fy fanken. 

i helgen hade vi klassfest. en väldigt lyckad sådan! en väldigt bra klass helt enkelt. 
förövrigt har det blivit så många turer till IKEA att jag tappat räkningen. 
och att skriva ett blogginlägg känns också rätt stressrelaterat... suck.
men ibland får man ta ett par minuter vid datorn och slappna av, men en timma är omöjligt.

nu ska jag dyka ner i tyskaboken OCH skriva klart om reselagarna. älskar juridik för tillfället. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback