16 Sep.

Idag tog jag mig friheten att strunta i gymmet för att bara ligga i soffan i exakt 60 minuter och dricka en cola. 
Kan vart det mest fantastiska jag gjort på länge, MEN det blir inte en vana! Jag har vart på gymmet nu varje dag i hur länge vet jag inte och jag hade idag träningsvärk i varenda muskel så lite vila med ett par bullar och cola satt ju som en smäck.

Vårt MFF-projekt är som gott klappat och klart. Idag fick vi ytterligare nya uppgifter. 
att räkna ut totalpriser, inkl pålägg osv, samt skriva offert och faktura till det. Vi har fått ett par gånger att öva nu, så det borde bli exakt uträknat. vi får helt enkelt se nästa vecka. - Det är minsann inte enkelt. Han gör det inte lätt för oss läraren, MEN så är det väl, det är väl aldrig enkelt och välserverat i arbetslivet. 
Vilket jag älskar med utbildningen, alla våra "lärare" är inte lärare, utan de är i businessen, ingen har utbildning för att vara pedagogisk osv, men de vet ju åtminstone VAD kunder vill ha och HUR man ska va. Vilket jag hellre sträva efter.  

Kommit in fint i mina rutiner nu. kommer hem vid 4, träna en timma, laga mat 1,5 timma, plugga 2 timmar och sen kan man avsluta dagen med ett avsnitt av en bra serie! såhär ser varje vardag ut, och på lördag blir det jobb, 13 till 23. Så gissa om jag ska ha söndagen till att ligga i sängen och bara glo på serie. JAAAAAAA!!! (imorgon knäcks kvällsschemat lite också pga jobb men vafan) Kan inte sossarna fixa så att dagen är cirka 30 timmar? 

så jävla tråkig blogg här är förövrigt. Jag har sökt till att vara Sommar"ledare" på STS till sommaren. detni. 
ska även söka en sommar på fritidsresor/ving osv tänkte jag. har man ORDENTLIG med tur kan man ju hoppas på fortsatt jobb efter praktik. det vore ju ultimatum! INGET MER TARKETT HUR SOM!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback