13 oktober.

Livet är så tråkigt när man är sjuk. 
natten till lördag sov jag riktigt dåligt med halsont och kände mig varm.
Jag är en av de FÅ personer som inte sover när man är sjuk. Jag rullar bara runt. på dagarna däremot då sover jag lite åtminstone. Vet inte vad felet är. - anyway, kände mig lite bättre framåt kvällskvisten.
Jag och 4 andra i min fina klass hade bestämt Ullared sen ett tag tillbaka idag (måndag) - SÅ TAGGAD!
Men vaknade upp idag ännu mer skit. - som tur var kunde ju de åka ändå, så inget hängde på mig! annars hade man ju känt sig så dum. nåväl, ullared finns kvar. 

Men trots det så finns det ingen ro till vila. har pluggat i 3 timmar redan... kommer knappt framåt.
Whatelse? helgen var riktigt seg, jobb och inget annat. 

På fredag ska jag tillbaka till skolan för första gången på jag vet inte hur många veckor. 
certifikatsfolket kommer och gör oss förhoppningsvis klokare. LITE dumt för hade planerat att åka hem på torsdag MEN MEN får bli då istället - stannar troligtvis lite längre istället. 

så tråkigt när man väl kommit in i träningen ordentligt så ska man bli sjuk "/ men ingen ide och stressa, får gå dit när jag är frisk helt enkelt.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback