sista november.

fått skäll för dålig uppdatering visst. - Men det ska ju alltid klagas på nåt ;)

December imorgon, jävlar så fort det går. ska bli fint dock. December ser ut att bli en riktigt bra månad! 
What else? hunnit får en hosta från helvetet men vad ska man göra liksom, man får hosta på. 
det har hunnit blir en rejäl festhelg, myshelg, mathelg, och igår var det dubbeltdejt med sara och med bio. 
Interstellar, JA SÅ BRA FILM! kanske i längsta lagret men whaaaaa, första timmen var bara att inse "okej förstår ingenting, får bara försöka hänga med" efter två timmar tänkte man "jävlar, har fan förstått allting" och så när filmen var slut kände man "hur fan slutade den? vad hände?" - Hade aldrig kunnat förklara filmen, hur den slutar eller vad den handlar om, haha helt omöjligt. Men såååå bra. 

idag består dagen av plugg i mängder, hosta lite och filmmys senare ikväll. Fantastisk.
i veckan har jag 3 intervjuer för praktik, ett stort prov och en liten mindre "redovisning" 
kommer gå med långarmat hela veckan, allt för att dölja mina tatueringar .. suck ändå, 2014 vafan? 
men ja så är branchen - Men löjligt är det! 

i fredags kom jag i säng runt midnatt, REN lycka. 
sen jag flyttade till Malmö så är kl 03 standard. - helt plötsligt tycker man att 02 är "jävlar, jag kommer få mycket sömn" - hade ni frågat mig för 2 månadersen hade jag haft panik kl 02. 
Men jag gillar det, faktiskt. Jag älskar att bo i Malmö och att alla andra bo här runt mig. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback