6 November.

och så vart det november ja. 
- Jag är numer Malmöbo. den ni. känns fantastiskt.
Bor på Möllan förtillfället hos Derry och trivs som fisken hos dom, MEN nästa vecka flytta jag till Värnhem och det ska bli riktigt skönt och ha "sitt". sådär småsaker, kunna ha SIN nyckel så man kan planera livet LITE mer än vad det gå just nu. hehe! - inte för att jag ha så MYCKET till liv just nu, imorgon är provet för certifikatet.
vilket har ockuperat hjärnan fullständigt senaste 2 veckorna. - imorgon kl 12 är det klappat och klart, då kommer troligtvis all stress släppa. halleluljah, och så halloweenfest på kvällen.

så det händer fan inte mycket mer just nu, det kan jag ju tala om, mer än flyttande och pluggande med stort P.
borde inte ens skriva detta, borde ju plugga för livet. fan. aja, kan man inte det nu kan man det inte om 4 timmar heller.... trögt tänkt kanske? 

nej men dåså. återgå till pluggandet kanske. jajajajaja.
håll tummen imorgon!!!

 
 
avslutar på en bild på mig och fina jockeeee! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback