5 Maj.

nu vart allt ordnat med sommarjobbet. först skulle jag börjar redan i Maj (fast vi bestämt runt midsommar)
sen skulle jag bara jobba till 20 Juli fast vi kommit överrens om mitten på augusti. och så tillslut kompromissade jag och sa JA till att börja tidigare än vi bestämt, (plus att jag fick ledigt lite dagar som jag ville ha ledigt, (två dar) så den 3 Juni sticker jag hem till Ronneby, och den 4 Juni börjar jag på tarkett. jobbar sen till den 14 Augusti. (sen ska jag utomlands)
ringde dessutom upp min chef "du har väl inte gett mig jobb till bara den 20 Juli för det är fan inte snällt?!!" - "Neeeej absolut inte, det måste blivit fel, jag har ju tryckt på dig jobb för jag vet du pluggar och behöver pengar"
goaste chefen den där, lyssnar på alla önskemål, fick dessutom byta maskin iår. ska bli roligt.

Så ronneby om mindre än en månad, egentligen ronneby redan till helgen för att hämta schema, drogtest, information, kläder, skåp osv. sen kommer oslo-helgen, sen är där endast två helger kvar i skåneland. 
jag är nog redo. jag är sugen på att dra in lite pengar på mitt tomma konto. 
 
whatelse? de flesta ha fått reda på hemtentan .. inte jag såklart. SÅ segt. 
i lördags drog jag till malmö två gånger förövrigt. lunch med emelie, och ölkväll med min grabbar hemifrån. 
ljuvligt. var alldeles för längesen jag träffade Derry. - söndagen bestod av kalas och mys hemma hos sofie och idag var det skola heeeela långa dagen och hämta upp Nellan på dagis. dessutom när nellie ser en på dagis när man kommer gåendes och hon nu kan ens namn så hon skriker MAAALLLINNNN över hela gården och springer upp i ens famn och ska kramas så vill man bara kidnappa ungen och behålla henne föralltid 
 
pussss&kram. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback