25 Maj 2014.

vilka vackra dagar vi fått med värme och strålande sol, så himla älskvärt. 
i fredags låg vi och njöt vid havet, hade ju visst bränt mig också, FÖRSTA BRÄNNAN I MAJ!!! hurra.
det har gått över till en liten brun hinna. alltid något. jobbat endel i veckan också.

helgen har gått alldeles för fort, igår åkte vi till IKEA och spenderade satans med pengar. 
nej där ljög jag, vi fick väldigt mycket för en bra summa pengar, det får jag nog säga.
en tvbänk, tvbord, ett skrivbord, lampa, lakan och en kontorsstol. för under 5000:- hur fantastiskt? 
så igår monterade vi ihop ALLT, hämtade hem thaimat och kollade CL-finalen samtidigt. 
vi råkade även ta sönder endel av tvbänken (en playwood-skiva som hade kunnat funka som den var, och egentligen kunde den faktiskt vart sönder i förpackningen) men vi åkte iallafall tillbaka till IKEA, de hade ingen i lager, de gav oss 500 kronor som sorry och vi spikade fast den halvt söndriga playwood skivan som ändå sitter mot väggen och inte syns. så lite win-win. 

Så nu börjar det liknar något i vårt lilla vardagsrum, alla möbler går i vitt (utom soffa och andra detaljer) - förutom en möbel som vi ska ha kvar över sommaren tills vi ska köpa ett "skåp" i samma serier. men de får vi ta sen. 
man kan ju inte ta allt på en gång - bilder kommer också sååååååklart efterhand som vi slängt ut allt det gamla skiteeeeen. 

OCH sjukt när jag igår läste "7 döda i massdåd i universitetstad i USA" och tänkte jaja nu är de i farten igen, jävla tokar. orkade inte läsa då, utan klickade in lite senare och bara leta stad och ser "Santa Barbara" - så himla sjukt. The Channels (min gamla skoltidning) hade ju fått in papper på att karln gick på SBCC och gjorde så även under min tid. de har ju även släppt namn på offrerna, några av de. "tur" man inte kände någon åtminstone.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback