21 Maj.

mitt tarkettschema har återigen ändrats, SUCK! Jag tycker det är lite fult eftersom jag har ju bokat in saker jag kan göra utefter mitt schema, nu är allt bytt och inget var som innan, så dagar jag skulle vart ledig på, jobbar jag nu istället osv. dessutom ville de jag skulle jobba längre, men där sa jag nej. - kan sträcka mig till att hoppa runt bland skift (även om det med suger för London skiter sig isåfall) men jobbar längre, icke. dessutom ska vi till Italien 20e aug så no can do. - vi skulle pratar mer om det när jag började jobba, vilket är sjukligt snart.

annars? salstentamen kom ut idag (lite sent) och såklart blir det en omtentamen. så 11 Juni då jävlar.
andra omtentan är 21 Aug och den kan jag ju verkligen inte. Det var ju väldigt väntat så känner mig inte ens lite besviken, nu har man ju åtminstone ett huhm om vad de vill ha och såååntdänt. Matematik <3
 
en inlämning lämnades in idag och en ska redovisas på Måndag (klart), sen en inlämning till om två veckor. 
så nu får vi sätta igång, peppapeppaaa så man kan få njuta av ett sommarlov utan plugg. 

vi var ute och fotade igår förresten, så håll utkik efter bilder. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback