10 år.

det har blivit fäldigt få bilder på oss under åren, av någon anledning. 
det är 2014 nu. exakt 10 årsedan denna vänskap började. augusti 2004. 
Jag kan inte förklara hur annorlunda mitt liv skulle vart utan sofia vid min sida. 
hur livet hade blivit så himla konstigt om vi inte börjat i 7AB tillsammans. för hade vi inte börjat i samma klass så hade vi nog med all sannolikhet aldrig umgåts. och vem skulle jag vara då? utan min bästavän?
skulle man haft det lika roligt i livet? skulle man haft någon annan man kunde luta sig tillbaka på? eller hade man vart lite halvt hel bara?
vi har verkligen vuxit tillsammans, vi har gått igenom ALLA perioder man gjorde under tonåringstiderna tillsammans. vi har gjort allt, förutom en sak: att aldrig bråka. 
inte en enda gång har vi bråkat eller tjafsat. vi har nog världens bästa vänskap. 
när jag får barn (om det nu blir en dotter) så har jag bestämt att den ungen ska få heta Sofia som mellannamn. och skulle jag få välja en gudmor till det barnet, så skulle det utan tvekan också att bli Sofia. och vafan? blir det en kille får den också heta Sofia i mellannamn, GENUS, bra där. 

Jag önskar att alla människor i hela världen har en sån som sofia i sitt liv. 
Jag har verkligen många otroligt fina vänner, och vänner jag skulle kalla OTROLIGT nära vänner, men sofia är min andra halva och verkligen bästavän. genom allt. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback