soon it will be april.

Idag kom ju deklartionen ut. 
lite besviken blev jag. jag har alltid fått väldigt mycket tillbaka. 
iår var vi nere på 7000. men blir nog så när det är flera olika jobb man jobbat på.
men det är ju säkert mycket för vissa, men är man van med mer så är man.

börjat planera upp vad jag ska göra med mina pengar (som alla andra år)
jag bruka göra som så att skatteåtebäringen har jag kul med. och allt det andra sparar jag. (ungefär)
förra sommaren la jag undan 25.000 på ett "hyrkonto" - som jag dra hyran ifrån varje månad i 12 månader.
vilket jag hade tänkt är planen iår igen. därav tar jag inga lån. då mitt CSN-bidrag gå bara till mig själv.
plus att jag jobbar på Curla och få ut över 3000 extra varje månad (ibland mer) sällan mindre. 

kommer att försöka att inte ta ett enda lån under mina 4 år på MAH. 
än så länge har jag klarat ett år. ett helt år alltså... typ? (26 maj är sista dagen i skolan)
kommer vara SÅ värt att inte ha dom lånen också (utöver SB) över sig efter studierna. 
 
what else?
vi har vart på upptäcksfärd idag, tog buss, tåg, buss igen till allerum. torres skaka halva vägen. 
kom hem igen vid halv 5, han däckade direkt. tänk att känna sig så hemma här? han kunde ju inte slappna av en enda gång när vi var iväg. - nu kommer jag försvinna in i jobb/pluggvärlden igen.
jobbar 16-21.30 både imorgon och fredag, 12-17 på lördag och 12.30 till 19:00 på söndag PLUS inlämning i skolan på fredag. så keep your fingers crossed. detta kirrar vi som vanligt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback