looooveeees the sun

Men herregud sånt fint väder.
kräver nästan ett eget blogginlägg bara det. 
Kristianstad hade 18 grader idag och toppade landet. - vi hade runt 16. 
I början av Mars liksom? hela veckan ut ska se ut såhär, så man får ta vara på det.
Tror nog det kommer ett kyligt väder innan den ordentliga våren är här för att stanna.

Jag har varit mer effektiv idag än någon annan dag i mitt liv tror jag.
Har hunnit med ALLT, tvätta allt som kan tvättas (kan knappt vänta på att få krypa ner i rena lakan) läst alla böcker som skulle lämnas tillbaka på bibblan, plockat undan i HELA lägenheten - Har jag berättat vi skaffat städerska? hur bra har inte vi det, så hon kommer Onsdag och damma, damsuger, ta toaletten, köket osv. Helt jävla underbart?! slipper man göra den skiten. - Jag har hunnit med en lång fika med Anna i vårsolen, en lång promenad och otroligt mycket skitsnack, hunnit hyra nya böcker att läsa på. - Ni hör ju?! bara skriker effektivitet om mig. 

Får sånt nytt sug av plugg och livet direkt solen kommer fram. Jag är en riktig vår/sommar människa.
finns inget annat för mig, när jag insåg hur mycket jag hatar vintern (runt 2010) har jag inte en enda gång klagat på hur varmt det är, utan njutit varje sekund, för sen kommer den hemska vintern som gör att man hatar ALLT som existera. så nu kan livet börja igen!! 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback