löning!

hade den tråkigaste lektionen/föreläsningen idag någonsin i hela mitt liv.
ååååh. det bara kliade i fingrarna och ville där ifrån, så himla ointressant, ointresserad lärare (som stod och fifflade med mobilen) och inte givande för fem öre. - vi sa detta till henne efter lektionen också. skärpning. 
stack hem istället och tog en cykeltur med torres. har aldrig cyklat med honom innan, så det var spännande och lite trixit. men som han älskade det. han sprang så jag fick trampa för mitt liv. runt hela området där vi bor tog jag, (ett ganska stort område) och en gång stannade han till för att nosa lite, annars sprang han med. 
Resultat: sjukt nöjd hund och ännu nöjdare matte. - detta får bli en daglig grej. 

just nu håller jag på att baka banankaka för första gången. exxciiiited. 
SÅ gott när jag äter det när någon annan gör det, så jag HOPPAS den kommer vara gudomligt god. 
- ska iväg på cirkus med klara och nellie om en liten stund... jag tvekade först, har LITE "fobi" för att gå på cirkus. jag tycker det är hemskt när där är elefanter som står på en platta och balansera eller liknande.
USCH! men jag gör det ändå. första gången men jag lär får dåligt samvete och släppa lös alla djuren. 
kaos i Landskrona.

och så är det våffeldagen, så mats och marie kommer över efteråt och käka våfflor och se på United-Ctiy.
vilken kväll! - OCH så tittar jag på en ny cykel, begagnade. hittat lite på blocket men har en budget på max 2000. SÅ om någon vill bli av med en cykel (med korg och ordentligt i skick) så tar jag gärna emot den! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback