always and forever.

Jag fattar inte hur imorgon ska kunna vara sista dagen ...
Helt oförståeligt för min del. 4 veckor med dessa barn. 
Har konstigt nog kommit de flesta väldigt nära, vissa är svårare än andra såklart.
Men en&en så pratar de så öronen blöder, älskar att berätta, vill förklara osv. kommer nära, fråga mycket, vill sitta och mysa. 
sån himla go klass. - jag kommer ju såklart ut och hälsa på under terminen ändå, annars hade jag inte klarat mig.
ser hur de utveccklas och dessutom ska jag på lite föräldrarsamtal osv också. 
Har skrivit upp mig på vikarielistan, så om det behövs kommer jag i ett naffs. 

Däremot ska det blir skönt med lite "ledighet". Vi går ju inte så mycket i skolan i fortsättningen. 
fram till den 25 April har vi nog max 8-10 lektioner utsatta. är ju självklart tråkiga grupparbeten eller självstudie som står på schemat, MEN kunna gå till gymmet på morgonen, sova ut, pilla och pula, läsa, slappa, hinna med sånt man tycker om och göra. - DET ska bli gött. 
April kommer blir en kaoooosmånad, det känner jag på mig. TRE tentor. självklart är allt samtidigt. 
Men vafan, det är ju ändå April? värre om det var November. 
åh som jag längtar efter våren, gröna träd, en "stekande" sol, uteservering, ljust länge om kvällarna, fågelkvitter på morgonen, grilllukt .. ja ni vet väl själva. ljust om morgonen är det ju redan, så där är jag rätt nöjd! 
 
alltid så smart den där nalle puh. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback