värdelöst.

en liten update.
fy fan vilken tenta.
den va både svårare än förra gången MEN jag var ändå mer påläst - hur det nu kan gå ihop.
Men så var det iallafall. första tentan var jag väääldigt långt från Godkänt, nu tror jag inte att jag blev godkänd men kanske att jag är och nosa på godkänt-sträcket. Jag skrev på allt, så mycket jag bara kunde och ritade bilder till och överdrev som fan i mina svar. Men jag vet att jag såhär i efterhand inte skrivit riktigt rätt. 
men whatever, då får jag väl göra den i Mars, och tillslut bör man ju klara den, man har ju 5 omtentor så. annars får jag helt enkelt göra något annat vettigt i mitt liv. 

nu ligger jag här i soffan och ska chilla till calle kommer om två timmar. skrev tentan i över 5 timmar så dagen tickade ju på något så in i. en liten tupplur också kanske. 
Vi hörs runt midsommar!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback