snabb info.

Idag ringde damen från turismutbildningen. 
Jag lät minsann väldigt bra. däremot var hon på semester nu och hade inga tider för intervju förens i Augusti.
men vi bokade in en sådan åtminstone. Eftersom klassen redan är full skulle jag förbereda mig på att det är omöjligt, MEN folk hoppar ju alltid av höger till vänster, och då var jag garanterad sa hon. Så vi får se helt enkelt. 
Blir inte super besviken om det inte blir så detta året ändå som sagt. 

Matematiktentan jag fick godkänt på känns fortfarande, som en jävla sten föll från mina axlar.
uttrycket är ju väl använt, men en sådan lättnad har jag nog aldrig känt. 
60 hp gjorda nu. allt godkänt, ingenting att ligga efter med när (och om?) skolan nu börjar till hösten. 
Matematik liksom? nog mitt första prov inom det ämnet sen 6an som jag löste helt själv. 

jobbat natt inatt så är SJUKLIGT trött nu, brinner i ögonen, men ska sätta mig på ett tåg till skåne så får väl sova på tåget då. blir 4 goa dagars ledigt nu, ska inte lyfta ett finger, mer än på gymmet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback