29 juli

its been a while. 
Snart är vi inne i augusti och jag förstår inte hur det gick så fort? 
lars winnerbäck var mest bara godkänt, jag har ju endel konserter och jämföra med honom, denna och Karlshamn var sist på listan! Men trevligt med livemusik, god mat, sommarkvällar osv är det ju ändå alltid :) 
jag går in på min näst sista runda imorgon på jobbet! JAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!  12 arbetsdagar, det ska väl ändå gå? Är riktigt riktigt riktigt sugen på ordentlig semester nu! Att plugga och jobba hela året är inte avkopplande, den 15 augusti ska jag gå hem från nattjobbet och inte tänka ett skit på något. stänga av hjärnan helt! 
 
Annars? Värmebölja som hållt i sig sen sist jag skrev. 2-3 veckor av konstant hetta, tropiska nätter och torrare gräsmattor. Men jag gillar det, helt fantastiskt är det. På jobb har vi haft 34.5 grader men det stör mig inte, för snart kommer faktiskt den otäcka vintern, och den stannar ju oftast mer än länge. 
 
vi hörs när vi hörs, den 11 augusti har jag nämligen framtiden färdig framför mig. Så tills dess får vi gå ovetandes. Återigen sitter jag på Sofias padda så sorry för en massa stavfel.
 
en bild lyckades jag med! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma Grann Fotografi

Härlig bild :)
Tack för tipset förresten!! Vi åkte till Twin Peaks idag :)

2014-08-05 @ 09:27:18
URL: http://emmagrannfotografi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback