1 Juli.

OCH JULI BÖRJAR MED FANTASTISKT VÄDER!!

det här med mina tankar om att byta linje växer bara mer, och när en tjej skrev en kommentar om JUST en sådan utbildning jag letat efter i Malmö, kände jag bara go for it. 
Jag mailade och hon svarade att är jag intressant tar hon gärna in mig som sen ansökan. sagt och gjort.
nu ligger där ett personligt brev, CV och fan vet allt i hennes mail. nu får vi se om hon tycker jag är intressant.
det är ju inte alla som tycker det kanske. - hela världen skulle det inte heller vara om det "skiter" sig iår. 
stressade ihop ett brev på engelska på 1 timma, slängde ihop ett CV på 15 minuter, skolstarten är LITE väl tidig egentligen för att jag ska kunna börjar osvosv. Men vart livet än tar en, dit ska man. Jag tror fortfarande på att allt har en mening. allting löser sig ALLTID. 

Inatt jobbar jag sista natten för denna rundan, imorgon dra jag till skåne.
har färgat/klippt håret hos Sofie, fantastiskt nöjd blev jag. har tränat en jävla massa. haft övernattning hos sofia, myskvällar, fotbollskvällar osv. hittils har sommaren vart bra, men om vädret kommer nu så blir den ännu bättre!

Idag kom även svaret ut för omtentan jag gjorde i matematik, BOOM GODKÄND! 
förövrigt kommer jag pausa denna utbildningen (lärare) om jag kommer in på den andra. (turism)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback