thoughts.

Friday, friday, friday! 
min hemtenta är klar, min rapport är klar .. redo för inlämning! 
idag ska jag sätta mig i frisörstolen igen och lägga i massa blonda slingor, det är inte snyggt med en vit utväxt.
imorgon blir det lite jobb, det var inte igår. skönt faktiskt, göra något nu.
Januari är ju en så seg månad, både jobb, skola och allt däremellan. Kanske man ska njuta nu då innan det blir för mycket igen? - det här med sommarjobb har jag också tänkt på, jag ska självklart söka för livet här (får sätta mig med det snart) men tarkett får bli en sista lösning .. hemma vill man inte bo, men pengar vill man ha. (om tarkett ta in mig såklart, säker kan man aldrig vara) - Det är det enda jobb som kan ge mig pengar för att slippa ta lån under min studietid. 

studier ja, jag hade så gärna tagit ett sabbatsår nu, men känner jag måste iallafall studera 2 år innan jag gör det där. annars lär man aldrig komma tillbaka till bänken. redan inne på termin 2, så det går ju fort. 
kändes som igår man kan kom in på utbildningen, och våren går alltid lite fortare? right right? JA jag är en rastlös själ. 

anyways, dags att ta sig lite frukost. snart kommer torrebollen och bo hos oss också. 
ska bli så himla mysigt. min favorit <3 ibland LITE för sällskapssjuk den, men det gillar ju Carl. 
fick dessutom träffa Nellie igår, sjukt längesen nu. som hon pratar damen ... öronen blöder. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback