dommmmedagen.

Ja då har herr sjukan hälsat på mig igen ... eller ja nåt sånt poetiskt.
så blev inte många knop gjorda idag, för enkelhetensskuld så 1 mening skrev jag på min tenta. 
Men jag kan ha feber, lite ont i öron, hals, hosta osv. MEN något som går över min gräns för vad jag klara av är att vara förkyld. nu har jag blivit så pass att jag kan inte andas in genom näsan, andas ut eller snyta mig.
det är bara HELT igentäppt. - och alla kanske inte vet men iår går vi in på mitt 10onde år som nässpraysberoende, och det är en REN plåga för mig just nu, fy fanken! hade kunnat skjuta näsan av mig bara för att slippa det - Men det ska väl gå över antar jag?! något nässpray funkar iallafall inte just nu.

Idag hemma hos Johanna hittade jag dessutom inget nässpray i varken jackan eller väskan.
aldrig varit med om liknande då jag skulle på riktigt inte lämna huset utan nässpray. MEN de visar sig det låg på bordet och jag hade glömt det, men jag var nära på att hoppa ut genom fönstret och springa till affären.
Jag har en burk i sovrummet, en i vardagsrummet, en i jackan och en i väskan (ibland två i väskan) 
men have no fear, jag har pratat med läkare, och det är inteeee farligt, så alla kan lägga ner snacket ;)
det är dumt med beroende, men hellre det än cigg, snus, alkohol osv. HEJA MIG!

som sagt mer snack idag än plugg, S-K tog sig en liten baileys till. gott.
ett inlägg om nässpray? Jaaa why not. godnatt.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback