dessa resor.

åh vad jag saknar resandet, saknar upplevelserna, äventyret, vännerna man möter, maten, kulturen, folket.
och det är så jävla jobbigt att jag inte kommer kunna resa på samma sätt förens om 3,5 år.
för tror inte jag ska jobba som lärare direkt jag är klar, då ska det ut och resas, som dårar!! 
Vi har Asien, Australien, Nya Zeeland, Afrika, Sydamerika och Europa att ta igen, och lite USA också.
självklart kommer det blir resor hit och dit innan man är färdigstuderad, men inte på det sättet jag vill.

Brun var man fan hela tiden iallafall, och det saknar jaaaaaaaag. älskar att vara brun!!! 
brun, fräknig och lycklig. - 

 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandra Andersson

Men kom tillbaka dååååååå

2014-01-16 @ 18:27:18
URL: http://sandraaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback