årsresuuuummee.

tänka sig, att 2013 är över (för 9 dagarsen ifs men ändå) 
2014 har "alltid" känts som ett bra år, det är VM i fotboll, vinter-OS osv. 
Jo jag har strong feelings om detta. 

jag tänkte inte skriva så mycket, utan mer köra ett bildspel från året. det blir la roligare.
förhoppningsvis får jag ihop bilder ni inte hunnit se! - Jag har inga direkt nyårslöften, det brukar jag inte ha.
jag håller de ändå inte och jag kommer inte ändra på det heller! DÄREMOT ska jag försöka blir lite bättre på att sortera mina bilder till hårddisk (spara allt i lightroom nu för tiden) vilket är katastroooof. 
Och så hade jag tänkt göra ett bildspel med lite klingande musik till om USA-året ... nångång iår.

Idag 9 Januari, är det också två årsedan jag träffade Carl för allra första gången.  - sjukaste. - Here it comes. 


Januari: Jag blev bästakompis med Nellie, det var sjukt mycket snö, jag kilade till Stockholm och min bror dog 14 Januari (begravningen var i februari men det är la sak samma, för bildernas skull menar jag.)

 
Februari var JÄVLIGT bildlös, Nellie fyllde 1. Jag var väldigt mycket i skåne, jobbade lite på dagis. 


Mars däremot. Jag åkte till England och träffade min värdfamilj som jag inte träffat sen 2011.
fick en tidig vår och njuta av att Devon är ett par veckor före i sina årstider. - fantastisk tid.
Kom hem och jobbade ett tag på ett nytt jobb, men sa upp mig lite innan Mars tog slut igen.

 
April kom, och jag var sinnesjukt rastlös, jag kände att JAG MÅSTE tillbaka till Californien.
så jag drog, mitten på april, till mitten på Maj. - kände mig som hemma och fick någon form av nystart.
slutet på Maj jobbade jag på dagis mycket i Kallinge. - Våren kom när jag kom hem, jävligt sent.


Juni kom, och jag drog till Oslo, fantastiska dagar. hängde väldigt mycket i Landskrona, speciellt under midsommar. jag blev väldigt blond, åkte till Kalmar, började jobba på Tarkett och vädret var FANTASTISKT.


Juli blev bra, vi blev med lägenhet, det var soligt fan varje dag, jag njöt som aldrig förr, jag jobbade som en jäkla gris och efter varje nattpass blev det nybakat! - Juli va bara en massa sol, bad, mys och umgås.


I Augusti gick jag på mitt första bröllop, började skolan, va hundvakt mycket, passade Nellie, mös av det fantastiska vädret som höll i sig, fick tysklandbesök från Maggie, flyttade till skåne OCH jag började högskola.


 
September var inte heller händelserik. gick på lite MFF-matcher, solen sken en bra stund till. 
Och all fokus låg på skolan. - här började jag också jobba lite smått på Curla. 


I Oktober träffade jag Beatrice och vardagen blev så mycket roligare här i Landskrona.
Nellie blev fotogenisk som tusan, och det blev höst, en fin sådan. 


November ja, mer fotboll, jag blev rödorange, myskvällar hos Emma, festkvällar hos Beatrice. 
Var även här jag och Emma började komma varandra ännu nämre. fantastiskt. - regnade dock och jag drömde om resor. - Jag åkte hem en sväng och mös med alla där.



Och så var vi här, December 2013. - Var en väldigt bra månad, med mycket ny vänskap, endel fester.
mina oslotjejer kom hem och det var fantastiskt, och så London såklart. och jävligt mycket jobb/plugg.

Det var mitt 2013. 
inte ett av de bättre åren, men lets face it. kommer något år slå 2011 och 2012? dont think so.
men 2014 alltså, I have hight hopes. Vår tanke är att över jul och nyår åka till Thailand. 
Men vi får se vart vi befinner oss vid tolvslaget 2015. 
Något man lärt sig är ju att man vet fanken inte vart livet ta en. 

God fortsättning. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback