20/1-14.

termin 2 har börjat. .. och den har börjat VÄLDIGT luddigt får jag påstå.
som allt annat på Malmö högskola. - men det blir nog bra, det blir det alltid tillslut.
kursen vi har nu är som sagt Matematik. - not my cup of tea. dessutom frågade läraren oss vad vi tänker när vi hör Matte, det allra första ordet. folk började med Roligt, lärorikt, siffror. Jag sa IG och ångest. - som sagt, ärlighet vara längst. jag tror på det där. Och detta ska jag har egna lektioner i under min VFU - stackars barn!

whatelseee? i helgen blev det väldigt mycket mys, mys hemma, mys hos Klara, mys på jobbet osv.
jag är en rääädig mysperson ja. Bowling blev det också, och vann gjorde man med .. ingen konst mot Carl. 

Annars händer här extremt lite för tillfället. the ordinary typ. hundvakt som sagt nu, så kommer bli mycket promenader i blåsten .. på tal om blåst, SÅ TRÖTT PÅ SKITEN NU! tror blåst kan vara det värsta vädret.
eller kanske regn förresten, okej ångrar mig. hellre blåst än regn, men ändå.
det är väl bättre om vi bara har vår och sommar året runt? CAPISH! 

på torsdag ska jag träna med damernas innebandylag här i Landskrona.
var ett jävla tagsen nu, fy fan. MEN en träning vore kul som fanken, se hur det är iallafall. (blivit mer eller mindre tvingad)
saknar lagandan man har, gillar sånt där bättre än gym. men säkert svårt att komma in i ett lag nu.
who knows, kanske inte ens har orken längre. - I'll let you know on thursday helt enkelt! 
 
dags för en promenad med torrebollen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback