13 Januari.

Ny vecka. nya tag.
sista veckan innan nya kursen drar igång och man ska hänga på Malmö högskola igen. Termin två börjar. 
Nu har vi hemtenta som ska vara klar på fredag, jag är inte stressad för fem öre, har kommit en bra bit. 
ta lite pö om pö sådär, trycker in lite text här och där, i lugn och ro. det är fint. 

helgen har bestått av mys med Emma (två ggr) en för lunch och en för plugg.
lördagseftermiddagen började jag må väldigt dåligt igen, men idag är det fina fisken, för en gångs skull. 
trött och dösvett blir jag fortfarande efter att cykla till bussen MEN småpilla med disk hemma funkar fint nu. 
snart kan jag bege mig till gymmet igen kanske. men ska blir 100 procent normal innan det.

var har veckan att erbjuda? ett litet jobbpass, ingen skola, lite hemtenta, mys med Annie och Emelie.
umgås med klara på lördag, - ja rena semesterveckan, det hör jag. SOVA ska jag göra.
har nog aldrig sovit så gott som jag gjorde inatt förövrigt, vissa nätter är sådär magiska. 

Idrottsgalan ikväll, som jag älskar detta event. bänkad!
ska nu återgå till mitt plugg för att sen ta itu med köket ... ser ut som kaos.


Imorgon är det ett årsedan min bror försvann. 14 Januari.
tänk att ett år kan gå så fort men samtidigt känns som det aldrig hänt?
Grattis på födelsedagen du gamle! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback