snabbvisit till Blekinge.

Jag åkte hem till landet i lördags. 
kändes riktigt bra. Jag har ju ofta åkt tillbaka med ångest, för ronneby är döden själv.
men denna helgen var det väldigt mysigt, soligt och trevligt i Karlskrona. 
mamma skämde bort mig med väska, tågbiljett hem, och Kina mat med friterad banan.
Fick också mysa med Sofia och har det sådär fantastiskt bra och lättsamt. 
Men mest blev det helt enkelt en lång myshelg med min moooor, med mello, OS, fikor osv. 
När jag åkte hem (efter förlusten i hockey) så kändes det lite för fort. blev en liten kort helg.
Men kommer nog tillbaka till påsk, så får det blir en lite längre visit. Fre-sön brukar blir rätt lagom. 

anyway. imorgon är det dags för två veckorspraktik, lite ångest som vanligt på söndagkvällen, men vet att det är svinkul och det kommer går fort som fan. snart är det verkligen vår också. och livet känns LITE enklare i skolan när det är vår. 

hoppeeeliihopp. vi hörs när vi hörs. SNART LÖNING.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback