finniiittooo.

Det tar aldrig slut att vara lärare?
slutade lite tidigare idag (följer min handledares schema, vilket är FINE) - Men direkt jag kom hem ska det ju skrivas utvärdering etc? planera morgondagen (jag ska hålla i lite lektioner) komma på tips, ideer, kunna allting utantill så ungarna bara kan dra igång. - jag vill ju bara lägga mig och sova? - okej, kan nog vara lite mer effektiv. 
Bra första dag på praktiken iallafall, alla ungarna kände igen mig - fan de har ju minne som .. jag vet inte vad! de snappar ju upp ALLT. väldigt bra klass får jag påstå. Något jag märkt är att där finns ingen mobbning, helt otroligt. alla umgås med alla, ingen är utanför osv. 

jag ska väl försöka avsluta mina projekt här. det blir matte med barnen imorgon, jag måste lära mig mattespråket tills dess (man får ju inte säga plus, minus, gånger, utan subtraktion, addition, division, multiplikation osv).
Och de kan jag tala om för er att jag INTE kan. 
tragiskt egentligen! 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback