finaste nellan!

om en vecka fyller denna tjej två år.
på första bilden är hon 5 månader tror jag.
så himla sjukt. minns det som igår när jag vaknade upp den 24e I Californien och skickade sms till Calle: "Har din syrra fått sin unge ännu?" - Yes. det hade hon ju. en Nellie. "skicka bild direkt skrev jag."
här sitter vi, två år senare. Jag och min bästa kompis. imorgon ska hon få vara med mig HELA dagen, från hämtning på dagis, till läggdags. Hon kan vara otroligt svår ibland, med sin envishet (det har hon fått från sin mamma) JÄVLAR så arg hon kan blir. Men 98 procent av gångerna är hon en ängel, ett himla enkelt barn (överlag) 
pratar man bara med henne (om absolut inget speciellt) så är hon nöjd. hon hänger med på vilka diskussioner som helst, och man kan lura henne till ALLT. En gång fick jag henne att leta efter min tröja i 20 minuter?! Ja någon raketforskare blir hon kanske inte. men killtjusare! och helt ärligt. så länge hon är lycklig får hon blir vad fan hon vill för min del. - Grattis i förskott världens finaste Nellie Klara Olsson. (nästa unge borde ju ha Malin som andra namn, eller som gudmor) - Tills jag får egna barn kommer du alltid stå högst upp på listan! - all min kärlek till dig.

(förhoppningsvis kommer jag blir den coola "mostern" som hon kommer till när hon vill döda sin mamma&pappa, och det funkar rätt bra för min del) 
 
 
 
 
 


 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

❤️❤️❤️❤️

2014-02-18 @ 14:28:56
URL: http://sofiecaroline.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback