6 Feb.

snart en vecka på praktiken.
det är verkligen så kul, så det där med att hoppa av kan vi glömma.
har en sån himla bra plats, klass 2b är kanon och läraren hjälper mig med varenda fråga jag ha, gå igenom allt jag vill veta och ta sig tid. helt fantastiskt. och klassen går till mig mycket nu, med hjälp, läxrättning, stavning, eller om någon mår dåligt eller känner sig nere så sätter de sig hos mig. det känns kanon. att de känner sig trygga.
pojkvän har jag också fått i klassen, jag lurade tjejerna att jag var kär i en kille. (historian är lång) men de tror så innerligt på det, och jag har skitkul genom att låtsas det. 
håller i en timmes lektion varje dag, sånt som läraren ger mig än så länge. det är SVÅRT och få tyst på en klass? godetid. efter sportlovet hade jag tänkt bunkra upp med mycket eget mattekluringar och problem. lite roligt, inte bara bok. och så mycket bild-text får vi jobba på. - men tre veckor kvar med praktik. känner att jag kommer kunna SÅ mycket efter det där. förstår inte varför man korta ner på praktik i utbildningen. lär mig inte ett JÄVLA skit genom att sitta i en skolbänk. INTE ETT DUGG. så dålig Malmö Högskola ha varit. 

What else? snart helg iallafall. längtar som en gris. gå upp halv 7 varje morgon är inte min grej riktigt ännu.
pratat med min chef på tarkett. de håller på att strula där borta, dom högsta cheferna, så vi får se! 
helgen blir det jobb, inte så mycket. thank god, behöver vila. det blir IKEA, och så bara ta det lugnt! 
träning och tvättning, det gamla vanliga. - nästa helg var tanken att åka hem, men det behövdes hjälp på jobb från alla styrkor. så istället åker jag nog hem Söndagen den 16e, då jag är ledig sportlovsveckan kan jag stanna till tisdag hemma typ. alla andra jobbar dooock. får se hur det blir. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback