6 Dec.

Men hörni. 
Så mycket som händer i mitt liv sen sist varje gång.
Det har blivit andra advent (snart iaf) 
Jag har gått och blivit med lägenhet? i malmö?! förstår ni det. en sån jävla fin en också. my own place. 
Jag har dessutom fått erbjudandet om två praktikplatser, där jag ska ge svar om på måndag. 
men inte bara att jag fått praktiken i 6 veckor i April, BÅDA de ställerna ger mig jobb direkt efteråt fram till okt/nov. 
Vi får helt enkelt se lite vilket jag väljer, men de lutar åt Malmö flygplats. - den andra är Radisson blu. - tänka sig, det gick ju bra trots tatuering förbjud på båda ställerna. 
min tanke var ju att i Juni flytta till Oslo, men jag får väl flytta fram det lite då, no biggie. 

sista veckan i skolan nu snart, ska bli så jävla fint med jullov. och få komma hem! slippa betala och slösa pengar på mat! OCH ordentliga julkänslor, älskar mammas pynt med tomtar och skit i hela huset. det är nästan omöjligt att komma fram för dessa jävla tomtar MEN utan mammas pynt hade man haft noll julkänsla. 
och pappas skinka, ingen färdigmarinerad skit, utan ordentlig skinka. DÖR SÅ GOTT DET ÄR! 
 
igår hade vi däremot mys med killarna hos derry, ljus, glögg, julmusik, idol. så fantastiskt. 
Jakob stod för underhållning igår och Derry skulle spela in skiten (förhoppningsvis till nåt projekt?)
annars gråter jag av skratt om detta va seriöst.

- nu blir det julshopping!!!! (är ju dock färdig) men får vara mentalt stöd! 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback