25 dec 2014.

Börjat få skäll för dålig uppdatering igen, tänkte ju vänta till nästa år, men vem är inte jag att slava för mina följare?
- nu är julen passerad. hurra. jag älskar när julen är över, för då kan man blicka framåt mot våren. Det är som en milstolpe nästan. Nu kommer det bästa. (och då har knappt vintern börjat) 
Vi fick massa tester sista veckan i skolan, lite oförberett, de är så sneaky de där. Jag flyttade ut från Fanny och Ebba, mina två vapendragare, tur vi kommer hänga stup i kvarten ändå. Får ju nycklarna till mitt nya på Söndag. HALLELUJAH! - vi hade en fantastiskt fin klassfest (igen) vilken jävla klass vi har? Angelica och helle skulle ju självklart vart med, men helt lyckat 100 procent kan det ju aldrig va. men snarlikt. 

 
Vi har vart ute på flygplatsen och härjat ännu mer. beställt kläder. kommer ser ut som en säck i det där. 
Men tror nog det ska bli trevligt, så länge man få veta NÄR praktiken dra igång. 

men annars har jag slappat som en gris detta jullov, och än är där mycket kvar. 
Jag har fått hänga med Sofia lite för mycket kanske? direkt jag kom hem, lilljul, julafton, osv. jaja never apart. 

Julafton då? Jag fick kollosalt fina paket. eller paket kanske det inte va då de inte va inslagna, hälften har jag inte ens fått. MEN min kära far ska ge mig en ny säng till mitt nya place. och min älskade älskade farmor (som ni alla vet är världens bästa farmor redan) gav mig .... bil. 
jag skojade ju bara med henne att jag och pappa är så fattiga och jag måste ha en bil till flygplatsen. 
Så det satte sprätt i huvudet på den gamle. så då ville hon hjälpa till med det. Hon är för fin. 

Jag som dessutom inte skulle ut på något jävla natti har nu blivit tvingade av killarna ändå. Bra karaktär. 
så det händer ikväll. På söndag åker jag och Sofia till skåne, hämta min nyckel, fixa och dona. 
och sen åker jag tillbaka till Malmö lagom till nyår för att fira nyår med en väldigt bra person! 
hem igen och härja en stund innan ett lass med flytt går till Malmö ytterligare en gång. SEN JÄVLAR! 
då blir det inget mer härjande. då ska ni få ytteligare en uppdatering om livet. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback