14 Dec 2014.

nu var det mesta gjort i skolan för detta året. thank god.
På fredag blir det blekinge, jävlar vad jag längtar efter min fina sofia! 
Det var 8 veckorsen sist. 8? det är alltid för mycket varje gång... 
förövrigt valde jag Malmö flygplats, heja! ska ut dit i veckan och kolla läget. 
Kastrup kan jag utan och innan, men malmös flygplats har jag bara flygit från en gång? Grekland 2009 typ. 
så när denna praktik börjar vet vi fortfarande inte, förhoppningsvis SNART så man kan jobba sen! Need cash.
Fast ett plus i kanten - behöver inte ta lån nästa termin heller. vilket ÄR MAGISKT! 
Jag måste sparat som en jävla gris i somras? - varje gång jag tittar på kontot tänker jag "åh fy fan klara mig knappt till Januari" - men när jag räkna på det så har jag pengar så det nästan räcker och bli över. 

veckan som gått var fin, i fredags var det fest, tanken var först klassfest men så vart inte fallet och det var fantastiskt trevligt. Igår blev det en lång fika med min goding på kafferosteriet och Luciatittande i folketspark! 
och efter det slog vi till med thai wok och med maraton på Filip och Fredriks gamla program "Lite sällskap". det är la mysigt med mys! - förövrigt har jag mer julkänsla än någonsin här i Malmö, allt är så juligt och fint. 

Hade jag inte flyttat till Malmö för 2 månadersen hade jag aldrig träffat alla dessa människor som nu finns i mitt liv. och de hade jag aldrig velat välja bort. älskar att bo i Malmö och alla människor här. 
Jag är verkligen ingen "småstadsmänniska" - det är lite för inavel för mig, vart man än kommer så ser alla såna städer likadana ut. det var ju ändå därför jag lämnade Ronneby. 
MEN däremot ska de blir skönt och lämna Malmö för ett par veckor, för att sedan komma tillbaka och njuta av ett nytt år, och att vi gå mot våren! LOVELY!!! 

nu blir det fotbollsfest! Manchester United - Liverpool!! måste ruuuuusa. 
Seeee yaaaa next year. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback