APRIL!!!

tycker det är så himla sjukt det där som hände i Helsingborg i Söndags innan matchen. 
att man inte ens ska kunna gå på en fotbollsmatch utan att vara rädd för att bli mördad?
sjukt märkligt. fotboll är ju en lek? det är en boll med 22 män/damer som springer omkring? 
förstår inte hur man kan hata ett annat lag mer än att älska sitt eget. 
det var ju åtminstone väldigt fint inne i Hbg som de lagt flaggor osv på kärnan. 
 
och så kom min älskade aprilmånad. fantastiska jävla månad alltså!!!
jag är ledig men har endel att stå i. ikväll ska jag och frida ut på fotorunda, får hoppas på att vädret håller i sig bara, igårkväll kom någon hemsk dimma in och det blev svinigt kallt. 

ska nu ta tag i mitt liv och sätta igång med dagen .... vi får se hur detta gå. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback