5 April.

hemma hos emma och danne igår, fick FINALLY endel gjort på vårt arbete.
dom har ju köpt hus och jag är så sugen på att ha eget hus, men fy så mycket jobb det är egentligen?!
men one day, lägenhet kommer jag inte bo i hela mitt liv, det gör jag bara inte. hus är det bästa som finns.
är så glad att vi (familjen) fått växa upp i hus med en fet jävla tomt och nära fotbollsplaner osv. 
en sån sak jag längtar till med att vara hemma i sommar, att få bo i hus hela sommaren. 
bara sätta sig ute på altanen och käka frukost, ligga och sola och gå omkring och mysa. 
 
anyway: gårdagen var fin, Calles nya kamera kom så vi lekte med dom, åt köttbullar och somnade tidigt.
Ljuvligt. Jag säljer förresten min Canon om någon är sugen. annons ligger ute på blocket. (Canon Eos 500d) - ska byta till Nikon. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback