3 April.

dagarna bara rusa fram, imorgon (fredag) är jag ledig, så himla skönt, men lördag är det jobb hela dagen.
Nästa lördag är jag HELT ledig, har inte hänt på flera veckor, så jääääävla skönt! en hel lördag liksom?!
efter nästa vecka så kommer det vara lugnt på jobb och jag ser SJUKT mycket fram emot det. speciellt nu när tentor och skit närma sig, 
 
anyway - jag har anmält mig till "color-run" om ni hört talas om det, hållt på i USA i ett år nu ungefär.
och nu i sommar kommer det hit, man springer 5km och så kastas det färger på varandra under tiden och så blir det lite som en fest typ. om det är något lopp man ska springa ska det fan vara nåt sånthär. 
men datum har inte släppt ännu för Malmö, bara stockholm. så vi får hoppas det är en dag som passar och man inte är iväg, cross your fingers.
 
annars händer här inte ett skit, hörde ni fick snö där hemma? tur man slapp det.
dags att sätta igång med sin hemtenta kanske .. fan vad det är svårt att komma igång alltså?! sjukligt. 
fikat med anna har jag också hunnit med, skönt att inte bara ses på jobb! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback