22 April.

nästa vecka är det Maj? så himla sjukt. 
ledigheten har vart fin, lite väla, ikea, lite middagar, jobb, vänner, solat, fotboll, osv.
nu är det tisdag och jag ska plugga som jag aldrig pluggat förr tills på torsdag... fy fan.
fredag smäller det, den värsta tentan jag troligtvis kommer att ha ... och sorry men det blir nog en omtenta.
jag känner att även om jag pluggar som en gnu nu så kommer jag inte förstår det iallafall, - Matematik mina vänner. (det är ju inte direkt hur man räkna ut arean osv nu) utan hur barn ser matematik, siffror, osv. 
Jag har ju svårt att förstår hur JAG ser siffror liksom.  men whatever, det blir som det blir.

igår ringde polisen och sa de hittat min cykel?! hur himla sjukt i huvudet är inte det. 
den stod nere på polisstationen, men ska ses över lite och utredas osv, så får hämta den i slutet av veckan trodde han. (den låg ute på blocket sa han, ligger dock fortfarande ute) så lite oroväckande. men har han sagt de har den, så har han den väl!

NEEEEJ nu har jag inte tid mer, måste börja med detta jävla läsandet, i vilken ände jag nu börjar ....
lite och dona med idag som tur är också, så man slipper sitta HELA tiden, tvätt, klippa torres klor, gymma, jobba osv. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback