16 april.

en tenta gjord och bedömd (godkänd) en to go och en kvar som är gjord men väntar på bedömning. 
hade lagt ner extremt lite tid på denna uppgiften som igår blev godkänd, men det är ju skit samma nu.
nu är det bara att råläsa fram till den 25e då det blir salstenta. - jag tycker verkligen inte om salstentor, hemtentor är ju mer lugnt och inte tidskrävande på samma sätt, MEN jag får mer diciplin och struktur när jag vet det kommer en salstenta, så jag bruka plugga som ett svin till det. och det är vad som ska göras idag, mellan gym, tvätt, och lång promenad i fina vädret med vår älsklings hund. 

torres ska förövrigt med hem till blekinge på fredag har vi bestämt. 
kan blir lite jobbigt med tåget dit, (hem i bil sen är lugnt) - men tänkte de kan bli mysigt och ha trädgård och kunna släppa honom lös hemma på vissa ställen. eller blir det tvärtom och det blir jobbigt att byta miljö för honom. vi får fanken se. 
 
så fantastiskt skönt att temperaturen kommer ticka uppåt till helgen hemma (mer vindstilla där också)
16 grader står det på än så länge, hoppas FAN det blir så. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback