TBT.

snart fyller min töser 5 år där borta i England, 5 år liksom. helt sinnesjukt. 
pratade med cathy lite grann igår, de skulle ha "rainbow theme" - england och deras jävla teman.
när jag var där hade de prinsess-tema! - anyway, jag satt och tänkte på vårt finaste moment tillsammans, och det måste har varit när Alan frågade Grace om "should we turn malin into a cake???!!" och Grace svara sjukt argt NOO!!! och Alan fråga why not?! och hon tittar på mig och säger "Cause we love Malin!" och sen skäms hon lite men kramar om mig. (de säger alltid Vi, gillar grace nåt, så antar hon alltid att philippa med ska göra de) säkert nån "tvilling-grej" - men det där glömmer jag inte, alla gånger vi bråkat och tjafsat och gracie har gråtit för hon inte fått sin vilja igenom, och den gången jag hotade med att slänga ut dom genom fönstret ... SÅ överväger det allt det där.
 
i know, de ser ut som pojkar ibland, måste vara deras jävla lockar alltså.
nu har de dock otroligt långt hår, så det börjar arta sig! och herrejävlar vad blond jag var?
här är de inte ens 3 år btw. knappt 2,5 och nu ska de blir 5? - 
ibland önskar jag att jag fick göra om hela min tid i england, få vara där igen.
hos världens bästa extrafamilj, det gick ju så fort? tiden bara rusade iväg.
 
 
Philippas sår vid mungipan är snyggt! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det är inte mänskligt att jag fick ett så jävla bra år i England.
att jag hade sån jävla tur och hamnade där jag hamnade.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback